FAQS
Har du et spørgsmål, måske finder du svaret herunder.
1. Mange spørg om man skal havde abonnement for at handle hos os!
Vi har ingen betalingsabonnementer og du kan kun vælge at abonnere på vores nyhedsbrev, som selvfølgelig er gratis.
2. Hvor hurtigt modtager jeg min pakke?
Modtager vi din ordre inden kl 17.00 på en hverdag, gør vi vores bedste for at din pakke når med samme dag.
3. Jeg har ikke modtaget en besked fra GLS eller POSTNORD
Da vi normalt sender samme eller hverdagen efter du afgiver en ordre, bør du senest modtage en besked om levering af din pakke indenfor 3 hverdage. Hvis ikke du har modtaget din bekræftelse fra dit valgte fragt firma, kan du enten bruge din tracking kode til at se hvor din pakke befinder sig, eller kontakte os, så hjælper vi dig med at løse situationen.
4. Hvorfor modtager jeg ikke en bekræftelses kode fra mit valgte fragt selskab?
Det kan der være forskellige grunde til, enten er email eller tlf nummer indtastet forkert under afgivelse af ordre. Det kan også skyldes at pakken ikke er blevet scannet korrekt, og den mest ofte er at dit mobilselskab afviser fragtfirmaets beskeder som spam. kontakt os da hvis du behøver hjælp.